A hole on the toilet wall: meyk mi skini

Sayfalar

oh my çok çılgın!

30 Ağustos 2009 Pazar

meyk mi skini

şimdi bana öyle bi yöntem öner ki vücudum daha ince ve sıkı ve şahane bi hal alırken yüzüm hiç zayıflamasın ve önerdiğin yöntem herhangi bi spor olmasın.

13 küçük şişe sallanıyor:

BnYmN dedi ki...

dua et :D

nam-ı diğer dedi ki...

ben de onun kilo alınan versiyonundan istiyorum. ama yöntem çatlayana kadar yemek olmasın.

Büşra Mutlu dedi ki...

oha bünyamin çığır açtın resmen duayla zayıflamak :)

didi sen de sıs kıs önce ben bi hallediyim sorunumu sonra sana da geliriz acelen ne :)

JesstieL dedi ki...

evet, takip edicem bu yazınn yorumLarını.. xP

ben de ben deeeeee... xDxD

Adsız dedi ki...

blog halkının çaresizliğini göz önüne alarak bu konudaki engin bilgilerimi sizlerle paylaşmayı borç bilirim
güzellik merkezlerinde ekseriyetle bulunan nereni istiyorsan orana uygulanan seni böle titrete titrete bi hale getiren makineler bu işi halleder ama sen aaaaaaaa şimdi oralar pahalıdır seans başına 150 lira bayamam diyorsan herhangi bir işokuluna gidiyorsun seansına 10-20 lira arasında değişen bi para bayarak hayallerine kavuşuyorsun(erkekler için meslek lisesi diye tabir edilen şey kızlar olunca işokulu olup böyle dikiştir,nakıştır,morartmadan ağda yapımıdır gibi şeyler öğretiliyormuş)
yukarda bahsedilenler kesinlikle haayl ürünü olmayıp annemin arkadaşında 10 kilo verdirdiği gözlemlenmiştir.
kilo almak içinse sabah akşam her açıktığında alpella rio (tercihen bademli) yenmek suretiyle ayda 3 kilo alınabilir.bu yöntemi de bizzat kendi üstümde denedim işe yarıyor.

Alper dedi ki...

Pilates?

Büşra Mutlu dedi ki...

vay caaaanına işokulu demek ha iyiymiş de büş kendi kilo verememiş çok şişmiş titretmişler onu dedirtmek istemiyorum xD olsun sağol adsız kahramanımız oldun.. yine de başka öneriler de bekleniyo evet :)


pilates olmaz onda da enerji harcıyoruz yolrulmamam gerek benim.

Seren dedi ki...

benm taktiği uygula ve kıyafetlerinde değişiklik yap =) bu şekilde olduğundan çok daha zayıf görünebilirsin =)

Büşra Mutlu dedi ki...

benim derdim zayıf görünmek değil zayıf olmak şekitom.. böyle ölmek üzere olan manken kızlar gibi görünmek istiyorum :)

Sercan Guls dedi ki...

büş, sen bişeyler yemeden sıçmaya çalış.

didi, sen de yediklerini sıçma. patlayana kadar ye demiyorum. hatta 3 öğün yiyip tıka basa yiceğine, sık sık, azar azar 8 öğün ye ve sonra sıçma. işe yaradığını görmek için bkz;sercan.

nam-ı diğer dedi ki...

pekin.

Büşra Mutlu dedi ki...

aman allahım sercan sen şimdi bize sıçmadığını söylemeye çalışıyosuuuuuuun :O :O

Sercan Guls dedi ki...

ya bütün sırrı bozdun yaaa :D
ben ne sıçıyo biliniyodum, ne işiyo biliniyodum.
onları içimde özütüyorum diye biliniyodum yaa :D