A hole on the toilet wall: öc

Sayfalar

oh my çok çılgın!

1 Ağustos 2009 Cumartesi

öc

insanoğlu komik vallahi şeklinde klişe bi giriş yapmak ben de istemezdim inan
ama doğru arkadaş vallahi de billahi de komik..

şimdi benim eski baya eski bi arkadaşım vardı ben bunla senelerdir konuşmuyorum.. bi sebepten küsmüştüm ben bunla, sonra bu saf senden hoşlanıyoruma getirdi ki başka hangi saf kendisiyle konuşmayan birine böyle bi açıklama yapar bunu da merak ediyorum.. seni görmek istemiyorum git diyosun senden hoşlanıyorum diyo.. herneyse işte benimde canıma minnet oh bunu da bahane ettim iyice ayrı dünyaların insanlarıyız oldu.. kendisinin her türlü iletişme girişimine (büş ben askerdeyim, buralar çok kötü diye mesaj atmıştı kekom bi keresinde eheh) olumsuz tepki verdim, hatta çoğunlukla tepki vermedim.. herneyse az önce de fesyteki zımbırtıdan selam verdi, selam verdim insanlık yapıp, nabıyon, msn kullanıyo musun? kullanıorm ama açık diil dedim, iyi güle güle kullan diyip gitti.. muhtemelen şu anda da kendisi gibi hayatları beleş sms'e endeksli arkadaşlarına aha nası da posta koydum filan diyodur.. kuyruk acısı çok fena bişeymiş arkadaş, çocuktaki azme bak tehey..




neyse kendini öven kız gibi oldum sanki ha.. alem bana hasta fglşljhgfk.. yok öle bişey sen de biliyosun şekerim bi bu mal beyeniyodu bi zamanlar o da mal işte :D:D

0 küçük şişe sallanıyor: