A hole on the toilet wall: benim menüm

Sayfalar

oh my çok çılgın!

5 Eylül 2009 Cumartesi

benim menüm

ayıptır söylemesi annemciğim bugünkü menüyü tamamen şahsımı mutlu etmek üstüne kurdu..
bütün gün devam ettirdiğim anne açım, iftara n kadar kaldı? sızlanışlarımdan olsa gerek diycem ama neden 15. günde sorusunu getirtiyo akıllara ondan sebep demiyorum..
bugün ekstra sevgi durumları var zaten aramızda eheh.
neyse efenim çorbayı filan geçersek asıl gıda kısmında pilavın yanına tencerenin 1/3'ü kadar mantar sote ki kendisine taparım.. elimde olsa mantar soteyle evlenebilirim bile.. pişmemiş mantara bakmaktan haz etmem evet ama mantar diyince akan sular durur, sote diyince zaten of yareppim..
bu kadarla bitti mi bitmediiii..
közlenmiş kırmızı biber salatası hemi de yoğurdunda sarımsak vaaaaaaar..
hayvan gibi yedim, çok fena..
şimdi de babacığımın bizzat şahsım için tee biyerlerden alıp getirdiği vişne suyumu yudumluyorum.
evet doğru bildin çünkü ramazanda içeekler bile bizim istediğimizden alınıyo..
çocuğuna kıyamayan ebeveynler rule!

4 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

aa bidk ya o zaman bizde yiceğin yemeğin bi manası kalmadı mı? çok üzülüyorum.

mitsubüşü dedi ki...

nalaka olm mantar olsun her zaman yerim ayıbettin :D

dilsad dedi ki...

bugunun özelliği ne peki? asiye teyzeden bi açıklama bekliyorum xD

mitsubüşü dedi ki...

ne biliyim bugün aşırı bi sevgi besliyo şahsıma karşı şımarıtılıyorum filan.. ben seni nası yurda göndercem filan diyo şekitom üzülüyo herhal kızceğizim gidiyo diyip.. yerim be anne çok hoş bi şey :D