A hole on the toilet wall: duygularımı yakmak istiyorum

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Eylül 2009 Salı

duygularımı yakmak istiyorum


ey güzel insan..
benim böyle bi içim burkuldu, bi üzüldüm bi anda anlatamam.
şimdi bugün resmen yurt şeylerini açıkladılar..
daha önceden de bi listelerde adım vardı ama pek inanmamıştım ne yalan söyliyim ona.
hani ne zaman yerleşicez napıcaz hiç bi şey belli olmadığından heralde..
her neyse işte bugün ilk defa olay ciddiye bindi, 29'una kadar odalara yerleşiceksiniz filan..
ne biliyim ben böyle anne kuzusuymuşum galiba biraz..
sanki evi temelli terk edicem gibi geliyo.
yani yok öyle bi şey tabii de aptal bi hissiyat sonuçta..
bi de böyle üzülüyo bunlar, ikide bir "haftasonu gelirsin ama di mi" modları..
hayır yani yurda çıkmıyım nolucak dersem adım gibi eminim ki pişman olucam.
biliyorum çünkü kendimi eminim yani bundan.
ama işte gel gör beni ne hallerdeyim.

10 küçük şişe sallanıyor:

BnYmN dedi ki...

kih. kih.
ben de o duygusal moda giriş yapmak üzereyim az kaldı :İ

mitsubüşü dedi ki...

çok kötü be.. hayır bi de sen başka şehre gidiyosun, mecbursun yani.. ben de bi de şey var hani kendi isteğimle onları terkediyomuşum gibi.. istemiyorum sizi ondan gidiyorum gibi.. çok kötü böhü.

dilsad dedi ki...

haha demiştim ben :P

mitsubüşü dedi ki...

sıs kıs.. hala gidiyorum ama naber hehe. bağrıma taş basıp yine de gidiyorum :P

brokoli dedi ki...

yok be ne alakası var üni. okuyacaksın sen farklı ortamlar daha sağlam ve gerçek hayata yakın arkadaşlıklar. Emin ol iyi bir tecrübe olacak.

mitsubüşü dedi ki...

kendi arkadaşlarımla gidiyorum zaten okula, bi tek kaldığım yer değişmiş olucak :) neyse bence de güzel olucak zaten öyle olucağını düşünmesem hiç bulaşmazdım..

dilsad dedi ki...

büş senin daha sağlam ve gerçek hayata yakın arkadaşın olmak istiyorum. beni kabul et lütfen xD

mitsubüşü dedi ki...

ayıbettin dilşutum :*

beysaa dedi ki...

büüşş zor gelir melir ama git büş!! nasıl bekarlık sultanlıksa yurtta olmakta öyle büş xD hayatını yaşa =) bak ben 4 sene kaldımda ne oldu görüyosun işte ewe gitmesem arayan soran yok :) bawulu alıp gitmesi koyuyo insana ama sonraaa peheeeyyy xD

mitsubüşü dedi ki...

di mi di mi.. o değil de yurtlar bu sene karışıkmış lan, 2. kuzey yurdu bundan önceki 1.erkek yurdu oluyo yani.. babama daha bu gerçeği söyleyemedim öğrenince nabıcak bakalım asdfghjk