A hole on the toilet wall: evime geldim yiha

Sayfalar

oh my çok çılgın!

14 Eylül 2009 Pazartesi

evime geldim yiha

evimden uzak idim, blogumda yok idim..
didiklerdeydim yes.
ayrıntılı anlatmıycam pek tabi sadece hiç 24 saatten daha kısa sürede bu kadar şebeklik yapmamıştım bunu söylemek isterim.
bi de güneş doğarken ardında tepelerin (biiiiiiiip teletubbielerin diye devam eden bi grup vardı feyste o geldi aklıma şimdi) geçen günlerde didi elli bin kere izle izle dediği halde olduramayıp, izleyemediğim the fall'u izledik.. lanet olsun adamım, resmen hakettiği değerin onda birini görmeyen bi film..
he son olarak ben bunca zaman eddie vedder şimdiki halinin dışında değerlendirmemiştim..
benim için güzel şarkıları olan, tatlı bi abiydi
fakaaaaaaaaaaaaat gel gör ki dün gel canım dediler bana,
sen bunun eski haline bakmadın mı gülüm dedileri,
ey gidi dediler,
acımadılar, açtılar eski dosyaları,
gösterdiler bana çıtır halini eddie amcamın.
diyecek bi şey yok,
vay bana vaylar bana.



edit: en önemli şeyi yazmayı unutmuşum.. dün biz iftara gitmiştik tabi didilere.. beş bin çeşit besin maddesiyle bizi aç bırakmayan hatta haddinden fazla doyuran mehtap teyzeye teşekkürlerimi borç bilirim efendim.

1 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

rica edermiş o da. ben etmem ;P