A hole on the toilet wall: günler geçti

Sayfalar

oh my çok çılgın!

28 Eylül 2009 Pazartesi

günler geçti

günlerdir yoktum ortada evet internetim kesildi çünkü.
bu süre içinde yine bi takım duygu halleri bişeyler..
bugün okulun ilk günüydü dahası şu an yurtta da ilk günüm..
şimdiden söylicek bişeylerim var..
hatta sadece bi şeyim var.
bir.
okuldan hedef olmaz.
düşündüm de çok malca yahu yapmayın..
"ee bu muymuş yani?" oluyo..
dahası zaten ders çalışmaktan hoşlanmayan insanlar değil miyiz hepimiz,
neden ders çalışmak için yapılmış bi yerlere gitmek için can atıyoruz bu da çok saçma.
hayallerin dağılır ben diyim..
boğaziçi diyolardı o kadar,
resmen bildiğin okulmuş peyy..



ayrıca oryantasyon da çok malca bi şey.

2 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

nankör.
dersane köşelerinde "lan ben kazanamıcam, hepiniz kazancaksınız", "allaaam nolur kazanıym boğaziçini yaa, kazanıyım mı, kazanıyım bence he?" diyen ben miydim?

mitsubüşü dedi ki...

ne bilim olum ben böyle olduğunu baya bildiğin ilim irfan yuvası ders çalışılıyo filan yani.. okul lan resmen..