A hole on the toilet wall: itirafa doyamayan insan (a.k.a itiraf.com #2)

Sayfalar

oh my çok çılgın!

12 Eylül 2009 Cumartesi

itirafa doyamayan insan (a.k.a itiraf.com #2)


itiraf ediyorum!
şoplu(evet çok yakınız ben hep ona şop derim) fotoğrafları gördüğümde takındığım "ben aştım artık bunları büyüdüm yeni ergenler yapıyo onu, benim derdim dostlarımla geçirdiğim güzel zamanlardan bi kaç hatıra bırakmak" tavrının gerçekle alakası yok.
ben şop bilmiyom.
yoksa ben de isterim yüzüm gözüm güzel görünsün,
artistik fotoğraflarım olsun,
ama olmayınca olmuyor nabıcan.



ps: resimdeki de minik kuzenim. feysinden çaldım yiha.

5 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

büş bu insanların senin kuzenin olduğuna emin misin? sen karışmış olma sakın.

nam-ı diğer dedi ki...

aa ne ayıp şeyler bunlar dilşad.

Büşra Mutlu dedi ki...

biz de anlayamıyoruz, sülalenin bütün kötü genleri bende toplaşmış adeta.

dilsad dedi ki...

şaka kuzum, yerim :)

Büşra Mutlu dedi ki...

şaka maka gerek yok bunlar dilşut ben biliyorum gerçekleri asdfg.