A hole on the toilet wall: çok ciddiyim

Sayfalar

oh my çok çılgın!

21 Ekim 2009 Çarşamba

çok ciddiyim

melekler seninle olsun skörçıl


burnumun nerdeyse tamamen işlevsizleştiği şu dakikalarda sanki daha başka bi sürü şey yokmuş gibi bi de ağızdan nefes alma yükünün omuzlarıma binmiş olmasına aldırmadan, azimle yazıyorum sanki çok da umrundaymış gibi. çok depresif oldu farkındayım ama yalan aslında hayatım çok güzel yiha, sadece accık giribim.

ileriye dönük planlarım arasında feysbukta iddia ediyorum bu iddiamı saçma bulan 1.000.000 kişi bulabilirim diye bi grup açıp, insanların bana ayy bu da kendini kurnaz sanıyo salak demek suretiyle egolarını tatmin etmelerine yardımcı olmak var. amme hizmeti bi yerde. sana cennete gidiceğimi söylememiş miydim?

hastayım ya şimdi ben, bugün yokuş aşağı burnum çeke çeke ilerlerken fark ettim - ki her sene istisnasız bunu fark eder ve dile getiririm- bu hastalanma olayları filan çok garip şeyler. bak düşün gece kafanı sıcaklığı düşük bi ortamda bırakıyosun ve ertesi gün burnundan sıvı çıkıyo. allahım çok şaşkınım şu an.

adam onlarca hayvani şarkı yapıp, sözlerini de yazsa, kitleleri peşinden sürüklese de kötü espri yapıyo, bi de utanmadan yaptığını farkedip senin benim yaptığımız gibi sonuna pardon diye not düşüyo. daniel'den bahsediyorum ey güzel insan. ahanda yeni EP'lerinin haberini verdiği yazının sonuna eklediği not..

NOTE: for those unfamiliar with the concept of EPs, it is not short for Extra Perrestrial, it means Extended Play as far as I know, and dates back to the era of those big black CDs called LP (Long Play) or Vinyl (that’s a full word not an abbreviation so there is no need for a parenthesis here, but I guess it’s too late now). For the sake of simplicity, let’s just say that it’s, like, half a CD. So… a C then. Or a D, depending on which half of the CD we are talking about. In our case, we are of course always talking about the BEST half of the CD. I will stop now. Sorry.

kal sağlıcakla.

0 küçük şişe sallanıyor: