A hole on the toilet wall: yurt mevzuları

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Ekim 2009 Perşembe

yurt mevzuları

mesela ilk kattaki erkek kısmısı perdelerini kapatmadan giyiniyo. binaya girerken en az bi çıplak erkek görmek günlük hayatın vazgeçilmezlerinden olmuş durumda. camdan görmesen banyodan çıkmış havlulu bi tane görüyosun.

bi de mesela bazı kızlar var sabah çıkarken nerde bıraktıysam geldiğimde orda buluyorum. koridordaki sandalyelere oturup telefonla konuşuyolar fısır fısır..

akşamları da mutfağa gitmek ayrı bi dert. mutlaka içeri girip kapıyı kapamış birileri oluyo. acaba birisi sevgilisini mi attı içeri, aha keyif kaçıran pis insan olucam şimdi düşüncesiyle dalıyorum her seferinde içeri.. gerçi banane de işte..

bugün kızlar kendi bulaşıklarıyla beraber benimkileri de yıkamışlar bu da accayip sevindirici bi haber oldu mesela.. yüzüm güldü, hatta haftasonu belki kendilerine ve yapımı bişiler bile getirebilirim.

bu kadar, daha noolsun.

4 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

baktılar bizim kız biyolojik yaşam formları oluşturacak kadar uzun süre yıkamıyo, yıkamaya meyillense de yerlere saçıyo, kendileri yıkamışlar sağolsunlar.

mitsubüşü dedi ki...

allah razı olmuştur bu duruma diye düşünüyorum.

brokoli dedi ki...

Büş millete yük mü oluyon yoksa :D

mitsubüşü dedi ki...

yiaa yük filan olmuyorum kendiletinink,ni yıkarken benimkileri de aradan çıkarıvermişler hayrına.. iyilik yapmışlar, sevap almışlar hoboo!