A hole on the toilet wall: balans ve tolerans

Sayfalar

oh my çok çılgın!

11 Kasım 2009 Çarşamba

balans ve tolerans


tamamen şansa bala -kapıdaki görevlinin metze ya da mete diye biri var mı orda diye araması üzerine.. kargo gelmiş bişilermiş..- uyandığım yepisyeni bir okul sabahında sağ bacağım kalçadan itibaren acılar içinde -bak bunu da bilmiyosun sen. dün ebesinin ayıplı yerlerine kadar yürüdüğüm için oldu bunlar hep.. - bilgisayar başına oturur oturmaz şöyle bi şeyle karşılaşmayı ben de beklemiyodum, ama oldu bi kere.. dahası pişman filan da değilim.. sadece hayretle bakıyorum kendisine..
her neyse tabii ki anlatıcak ilginç bi şeyim yok, daha yeni uyandım kamoon.



edit: yanlız ahah çok ayıplı bişey yazmışım. ilk ve son kez kendi kendimi sansürlüyorum.
değiştirilmiş metin oldu bu şimdi.

2 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

Uykudan kalktıktan sonra yüzünebir avuç dolusu buz gibi soğuk su vurmanı tavsiye edebilirim sana. Eğer benim tavsiylerime uyarsan bir gün sende benim gibi ; ''hegemonya''yı cümle içinde kullanabilirsin :P:D

Büşra Mutlu dedi ki...

hegemonya yolu bi avuç dolu soğuk sudan mı geçiyo yani :)