A hole on the toilet wall: formalite icabı bunların hepsi

Sayfalar

oh my çok çılgın!

27 Kasım 2009 Cuma

formalite icabı bunların hepsi

yedin bunu. ben yemedim sen yedin.


bugünle ilgili olarak her zamankinden farklı bişey söylemiyorum. hiç umrumuzda olmayan akrabalarımızla senede 2 kere görüşmek çok fazla bence. 2 senede bir filan olsa belki katlanılır. ya da ne biliyim sadece babaannelere filan gidilsin bu günlerde, ben babamın kuzenlerini görmek istemiyorum diye kimse beni ayıplamasın. bayram günü istanbul tayfasından bi tek babaanemleri ve bal neneyi (babanemin kardeşi - evet nine değil nene) görsem fazla fazla yeter bana zaten.







bi de lady gaga'yı sevmeye başlıyorum galiba bilmiyorum. böyle kendisine karşı bi sempati geliştirmeye başladım durduk yere.

6 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

koyun eti yemiyosun, ama lady gaga seviyosun? bazen seni hiç anlamıyorum.. [lady gaga'nın şahsım için ifade ettiği yeri de anlatmış oldum sanırım.]

Seren dedi ki...

bu tür durumlarda benm gbi yapıcaksın =) sadece anneanneme gidip bütün akrabları gelişigüzel görüp eve gelip rahatlamak =) ve bütün işleri bir günde halletmek =)

mitsubüşü dedi ki...

@didi: ne olum böyle bi takılınca takılıyosun yani şarkılara ben şimdi anladım. tamam kadın çirkin ama dinletiyo garip bi şekilde.

@seren: inan benim yaptığımda ondan daha alengirli bişey değil ama ona bile katlanamıyorum.

Seren dedi ki...

neyse ki çok eğlenceli kuzenlerim var da ordan yırtıyorum diyebilirim =) o kısım pek işkence gelmiyor bana =)

gürültü dedi ki...

bide lady gaga dinlemeye başlayınca kadın gözünüze güzel gelmeye mi başlıyor ne:S

mitsubüşü dedi ki...

evet yavaş yavaş.. önce oha kadının vücudu ne güzelmişle başlıyosun, baya da karizmatikle devam ediyosun, güzelmiş aslında yaa çok çekiciyle bitiriyosun< gerç, çok bayık bakıyo o kadar bayık bakmasa keşke.