A hole on the toilet wall: güzin abla olaydı ağlayaydım omzunda

Sayfalar

oh my çok çılgın!

29 Kasım 2009 Pazar

güzin abla olaydı ağlayaydım omzunda

yakışıcak olsa geek gözlüğü istiyorum en kalın çerçevelisinden
ama insanın burnu suratıyla nerdeyse aynın büyüklükte olunca yapamıyo böle şeyler tabi



aslında öyle bi teknoloji manyaklığı olan bi insan olmamakla birlikte (cep telefonumu görsen ağlarsın mesela) net ortamlarında yeni bişiler çıktığında, özellikle bu sosyal ağlar, paylaşım bişilerle ilgiliyse neymiş ne değilmiş diye meraklanıp mutlaka deniyorum ki günde minimum 5 saat bilgisayar başında oturan bi insan olduğumu göz önünde bulundurursak gayet normal bi durum bu.
ama işte bu ağlar ve paylaşımla ilgili şeylere benden başka kimse katılmadığı için yalnız kalıyorum. twitter hesabım aylarca boş boş bekledi çünkü çevremde nerdeyse 24 saat beraber takıldığım insanlar dışında kimse twitter kullanmaya başlamamıştı falan filan. şimdi aynısı google wave'de oluyo. oldukça über bişi ama kullanamıyorum çünkü tek başıma ne halt eyliycem orda di mi? böyle işte çok dertliyim..



neyse ecem hanımın ödevlerini yapıcam daha çok işim var.

8 küçük şişe sallanıyor:

ehl-i hibre dedi ki...

yaa aslında bende merak ediyorumm nedir ne değildir bu şey? (google wave)

mitsubüşü dedi ki...

her bişeyi birleştirmişler. davetiyem var atiyim dene istersen :)

ehl-i hibre dedi ki...

atsanaaaağğ :D nereye atcan?

mitsubüşü dedi ki...

mail adresine yollicam dur hele..

ehl-i hibre dedi ki...

hangisine yolladın pki? :)

mitsubüşü dedi ki...

hotmail olana

ehl-i hibre dedi ki...

büş yaa yok davetiye filan :S

mitsubüşü dedi ki...

hallahallaaaah!!