A hole on the toilet wall: her fırsatta mastercard reklamını taklit etmek de hayatıma ayrı bi tat katmıyo desem yalan olur

Sayfalar

oh my çok çılgın!

25 Kasım 2009 Çarşamba

her fırsatta mastercard reklamını taklit etmek de hayatıma ayrı bi tat katmıyo desem yalan olur

bi kitabı bitirdikten yaklaşık yarım saat sonra filmini izlemek 2 pıt güzel
bayram öncesi dolabın derinliklerinde kalmış gıdaları bitirmeye çalışmak 3 pıt güzel
hiç tanımadığın bi insanın twitterında sözlükçü kimliğiyle bulunmak 5 pıt güzel
gecenin bi vakti telefonda didiye jamais vu'yu seslendirmek paha biçilemez.



o değil de bugün çok über bi fikir gelmişti aklıma yazıcaktım buraya ama unuttum na burama (mideyle kalp arası bi yer) nası oturdu anlatamam. hayırlısı. yapılcak bişi yok.. anca yabancılar gibi kısmet yerine kizmet diyerek bu durumu olduğundan daha az acı verici bi hale getirebiliriz. hayata tutunma gibi hani.. ölenle ölünmüyo sonuçta hafız. şu an sana hafız diyorum evet ama hafıza söyle unutmasın gibi espriler (espri!? o yeah bebeyim sen çok yanlış anlamışsın) yapıcak kıvama gelmedim daha.. çok az kaldı. hadi öbdüm.

0 küçük şişe sallanıyor: