A hole on the toilet wall: sana cinnet getirdim, sıcak sıcak iyi gelir

Sayfalar

oh my çok çılgın!

6 Kasım 2009 Cuma

sana cinnet getirdim, sıcak sıcak iyi gelir

*dünyaya başkalarının kafa yağının ardından baktığım 1.5 saatlik üç araç değiştirmeli yolculuğumun 2. aracı olan metrobüste arkamda oturan çocuk, bu sözüm sana. eğer ki müziğin sesini dışardan duyulucak kadar açmışsan artık sadece kendini düşünemezsin. şarkıları ortada kesmek de neymiş yahu. sonua kadar dinlersin sonra başka şarkıya geçersin. sabah sabah sinirlerimi bozdun.

*evdeyim tabii şu an.. uykum var acayip.. saatlerdir bilgisayar başında durmaktan dicem ama yok 12 saatten önce kolay kolay yorulmuyorum zahar. nedenini bilemedim.

*annem sana gül bahçesi vadetmedim'i bitirmiş, ikide bir garip garip şeyler söyleyip gidiyo.

*banyoya girmem lazım.. iğrencim, leşim, allah bu halde belamı bile vermez.. gel gör ki şu an içinde bulunduğum duruma üşenmek bile denmez. çok daha kuvvetli bi isteksizlik..



bu arada bi tecavüzcümüz eksikti, sonunda o da geldi tamamlandık.
hepimize hayırlı uğurlu olsun.

3 küçük şişe sallanıyor:

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

o sana gül bahçesi vaad etmedim denen kitap, çok ağır gelmiş, bitirememiştim...
annene saygılarımı sunuyorum :D

mitsubüşü dedi ki...

ahah ona da ağır gelmiş olucak ki şizofren olmak ne güzelmiş yea diyerek dolanır oldu sağda solda :)

gürültü dedi ki...

bu visitorları gösteren yere nasıl bakıyoruz acaba