A hole on the toilet wall: dumur dumur mudur?

Sayfalar

oh my çok çılgın!

5 Kasım 2009 Perşembe

dumur dumur mudur?

yazın çok canım sıkılıyo dediğimde gayet ciddi oluyorum.

bunun için hiç bi sebebim olmamasına rağmen yorgunluktan ölüyorum. kolumu kaldırmaya mecalim yok ama bu bile durmaksızın tıkınmama engel değil.

elif şafak söyleşisi vardı bugün, yer kalmamış gidemedik. kebap yedik onun yerine. mutluyum.

karşılıklı iki telefonu kulağına dayayıp kendi kendine konuşma tecrübesini yaşamama sebep olduğu için berkan'a teşekkürü borç biliyorum. her ne kadar kendisi blog yazmayı gereksiz bulsa da bizi garip şeyler yapmaya ittiği için bi kat daha seviyoruz kendisini.. dene bak. hiç eğlenceli değilmiş gibi geliyo ama konuşmaya başladığın anda korkunç bi döngünün içinde buluyosun kendini. konuşunca gülesin geliyo, sonra kendi kahkahanı duyup daha çok gülüyosun. biri kulağından telefonu çekip almadan bırakmak imkansız. en azından benim için öyle oldu.

memento izledik bugün. açıkçası ortalarında biraz beynimi yedim. güzel film. hayır hayır. şahane film.

ayda iki saat her yöne beleş kampanyasını yapan turkcell yetkilisini seviyorum.

6 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

hahahahaa resmen yarıldım. ne kdr güzel olmuş bu yahu. heheyt.

mitsubüşü dedi ki...

senin için bebeyim, hep senin için.

dilsad dedi ki...

yiriim ozmn :)

mitsubüşü dedi ki...

yi beni.

sltn dedi ki...

aaaa elif şafak söyleşisi mi atın beni boğaziçine :S

mitsubüşü dedi ki...

artık çok geç :) zaten ilk 25 dakikada bütün biletleri tükenmiş gidemedik biz de peh.