A hole on the toilet wall: ego değil bu bambaşka bişi.

Sayfalar

oh my çok çılgın!

18 Aralık 2009 Cuma

ego değil bu bambaşka bişi.


şu an yatağa ters yatmış bulaşık yıkarken ıslattığımn tişört başucumda üstümde o pek sağlıksız laylon atlerden biri, pijamanın da tek bacağı ıslanıp dize kadar sıyrılmış ve ranzanın kenarcığından sarkmış vaziyette yazıorum bunu.. yani bunları söylemesem de tahmin edebileceğin gibi hiç de seksi haller yok odada.

allah sırf bi karaoke için ebeveynlerini satan ve evceğizine gitmeyen şahsımı cezalandırmak istemiş olucak ki, 14.50 tl bayılıp izlediğimiz new moon'un ikide bir sesinin gidip gelmesi ve filmin hemen ardından yaşadığım duygu halleri (bana da aşk! temalı zırlamalar) yetmiyomuş gibi saatlerce yurda dönememek ve döndüğümde de insanın canına okuyan soğuk ve ıslaklıkla karşılık verdi.. ellerim ve ayaklarım buz kesmiş vaziyette odaya döndüğümde zihnimden geçen tek şey koyiyim karaokesine ulan gitmiyorum hiç bi yere idi pek tabii. şu an ilk paragraftaki hallerdeyim işte. evde olabilirdim halbuki.. yarın hiç sokağa çıkmam gerekmeyebilirdi. annem yeşilçay isteyen var mı diye sorduğunda önce hayııır diyip, ardından ya da yap yaa bana da yap diyebilirdim. hep bu hayınlığımdan kaynaklanıyo bunlar..

benle bi alakası olmaması gibi bi ihtimal de var tabii.. soğuyan hava ağırlaştı ve bulutlar onları taşıyamaz hale geldi ve saldı falan filan.

ama düşününce birincisi daha bi doğru gibi.. yani biliyosun dünya benim için dönüyo sonuçta.

0 küçük şişe sallanıyor: