A hole on the toilet wall: mutluluktan ölmek üzere olduğumu bilmiyosun tabi sen şu an ama..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

8 Aralık 2009 Salı

mutluluktan ölmek üzere olduğumu bilmiyosun tabi sen şu an ama..

uyumamamız gerekiyo. ama ecem gözlerini kapatmış..

büşü: uyumaaa!
ecem: uyumuyorum
büşü: gözlerini de dinlendirme!
ecem: gözlerimi dinlendirmiyorum, göz kapaklarımı izliyorum ben.
büşü: peki o zaman.


... söyleyebileceğim tek bi şey var ki evet, gerçekten, GERÇEKTEN ne istersem oluyo. gerçekten diyorum bak.

5 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

ov ye man.

dilsad dedi ki...

beni de gör büş ;P

damla dedi ki...

bu gerçekten fristayl mıydı peki? ahahah

mitsubüşü dedi ki...

GERÇEKTEN fristayl mıydı?? sana puanım DOHUZ kankam!!

BnYmN dedi ki...

sadasdasd süpermiş :D