A hole on the toilet wall: ondan sonra büş sen neden böyle şeyleri bilmiyosun?

Sayfalar

oh my çok çılgın!

14 Aralık 2009 Pazartesi

ondan sonra büş sen neden böyle şeyleri bilmiyosun?


büşü: aaa ben geçen gün midye dolma yedim ilk defa..
annem: ıyy iğrençsin
babam: öghk sümük o be resmen. resssmen sümük yemişsin.. buraya sümküriyim onu ye daha iyi.. iğrenç pis bişey o.. çok kötü, sümük resmen.
büşü: niye öyle diyosunuz yaa..

2 küçük şişe sallanıyor:

damla dedi ki...

oha ahahah :D
kızım bak o güzel değildi bile, sadece canım çok çekti diye almıştım. asıl bi güzelini ye de gör. midye candır, baldır.

mitsubüşü dedi ki...

yannız sümüklüböcekle akrabalıkları varmış cidden ha ben tiksindim accık.