A hole on the toilet wall: gider

Sayfalar

oh my çok çılgın!

2 Ocak 2010 Cumartesi

gider

görsel: her türlü gideri olmak. dadından yenmemek.


ya ben buraya biri için "her türlü gideri var" yazmışım sanırım, sonra bunu gören bazı insanlar ( ki tahminlerime göre hiç duraksamadan "ben bi Espresso con Panna alıcam venti olsun" diye sipariş verebilen insanlar) garipsemiş, aklıma geldi bi anda. "gideri var" argo bi kullanım mı ki? değil bence ama öyleyse söyleyin yani. hayır çünkü ben onu daha argo değil gibi diye kullanıyorum, "of bunu var yaa nası yersin biliyo musuuuuoon... çok tatlı oğluuom!!" yerine yani.

6 küçük şişe sallanıyor:

MizahiGeveze dedi ki...

Millet iyice çoştu arkadaş :D yiyin anasını satayım birbirinizi :D

Büşra Mutlu dedi ki...

kim kimi yiyomuş yahu?

MizahiGeveze dedi ki...

"of bunu var yaa nası yersin biliyo musuuuuoon... çok tatlı oğluuom!!" yerine yani.


Bunun için öyle dedi m :D

Büşra Mutlu dedi ki...

bana abaza dedin ahah :D

damla dedi ki...

ya bu gideri olmak lafının bi' de derecelendirme durumu var. mesela " şu karıya 10 gider abi" bu 10 posta anlamında sanırım. o açıdan argo oluyor. ama kullanmaktan keyif aldığımız bi' deyiştir.

Büşra Mutlu dedi ki...

haa olabilir ama o kadar ayrıntılandırmadan gayet iyi yani, kullanalım.