A hole on the toilet wall: soğuk demirin yüze yapışması

Sayfalar

oh my çok çılgın!

3 Ocak 2010 Pazar

soğuk demirin yüze yapışması

belki sağ altta son okuduğum kitapların olduğu kısımda haftalardır hiç bi değişim olmadığını fark edip kınıyosundur beni. haklısın, kına. bizzat ben de kınıyorum zaten. ama bunun bütün sorumluluğunu bana yükleme, ihsan oktay anar'a da yüklen accık. yaklaşık 4 hafta kadar önce didi oku diye verdiğinden beri yaşadığım vicdan azabını anlatamam. hiç keyif almadığı kitabı yarıda bırakmayı gururuna yediremeyen kızın dramı diye filmim çekilse gişe rekorları kırar. işin güzeli sürekli bi yerlerde muhabbeti neyin dönüyo, daha bi üzülüyorum, daha bi yüzüme yüzüme vuruluyo bu mal hallerim.


biticek ama artık yeter yani. şu kadar zaman harcayıp bitirmezsem puh bana!

2 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

bitmedi.

mitsubüşü dedi ki...

sıs kıs.