A hole on the toilet wall: biliyorum çok meraklandınız ama ölmedim daha

Sayfalar

oh my çok çılgın!

22 Şubat 2010 Pazartesi

biliyorum çok meraklandınız ama ölmedim daha

klasik mutlu rezidans faturayı ödemedik internet kesilmesi (yüzyılın en kötü ismi.. nerden tutsan elinde kalıcak) sebebiyle geçtiğimiz bi kaç gündür acılar içinde kıvranmalardaydım. neyseki yurduma geldim, bilgisayarımın kablosunu yaptırdım, herşey güzel falan filan.

bu bi kaç günde ananemin (ki iki çocuğu ve liseyi bitirmiş bütün torunları üniversite mezunu olduğu, yani aslında 0laya hiç de yabancı olmadığı halde) üniversite olayını bütünüyle sorgulamasına şahit oldum. ojelerimi siliyorum, okulda izin vermiyolar mı? çanta arıyorum evde, okul size çanta vermiyo mu? televizyonda öpüşen bi çift görüyo, sizin okulda da var mı böyle? kızmıyolar mı? pek bi sorgulamacı, pek bi meraklı. yine de yirim, anane sonuçta.


neyse öyle. hoşbuldum madem.

0 küçük şişe sallanıyor: