A hole on the toilet wall: bütün sevenlere gelsin

Sayfalar

oh my çok çılgın!

14 Şubat 2010 Pazar

bütün sevenlere gelsin

başta sevgilisinin yanında narinlikten kırılan "ay azıcık dikkat etsene be kızları" olmak üzere tüm sevenlerin sevgililer gününü kutluyor, tavşan mode on takılan arkadaşları buna vesile olan aziz bey'in ruhuna iki fatiha okumaya davet ediyorum. beni de didiyle dilşut davet etti. mevlüt, tavuklu pilav, beyaz namaz örtme filan.

sercanikonun doğum gününü kutladık bugün bu arada. böyle kutlama takılmacasını seviyorum. hani kutlicak gibi bi araya gelip, her zamanki muhabbetlere devam etme halleri, çok eğlenicez, çok çılgın şeyler yapıcaz kasıntılarına girmeden. en güzeli.


bunu da feysten çaldım. sercaniko.
doğum günü çocuğu. artık 19.


he bi de eve gelince düşündüm de bi daha cidden iyi ki doğmuşsun sercan şekitom ha!





3 küçük şişe sallanıyor:

ehl-i hibre dedi ki...

likes this.

edibüd dedi ki...

anam büş seni cidden yerim şuan. bitanesin lan!

mitsubüşü dedi ki...

biliyom. allahım beni ne tatlı yaratmış.