A hole on the toilet wall: tüm zamanların en güzel sabahını yaşıyorum

Sayfalar

oh my çok çılgın!

12 Şubat 2010 Cuma

tüm zamanların en güzel sabahını yaşıyorum


sabahın kör vakti zerre uyku ihtiyacı olmadan (gece 11'de yattım ondan tabii ki de başka neden olacağıdı) uyanabilip evden yeni çıkmış ebeveynlerimin demledikleri çayın hala soğumadığını farketmemin hemen ardından (bu arada şekersiz çayın da sade kahve kadar karizmatik olması gerektiğini düşünüyorum. aynı derecede iğrenç) buzdolabını açıp evde otuz bin ton kadar meyvenin var olduğunu görüp sabah sabah yaşayabileceğim coşkunun tamamını yaşamış olduğumu düşündüm. ne var ki o zaman daha sercaniko tarafından mail kutuma gönderilmiş road salt isimli sıkıştırılmış müzik dosyasından haberdar değildim. yüüzümde OMD ifadesiyle canım ciğerim, sesinin oktavına kurban olduğumun daniel'ini loopa alıp, melodifestivalen'de yarı finali geçemediğini öğrendiğim dakikalarıysa kelimelerle anlatmak mümkün değil. her ne kadar kendilerine ikinci bi şans verilicek de olsa şu kadar güzel şeyin aynı sabah gerçekleşebildiği bi dünyada daniel'in o yarışmayı kazanıp eurovision'a katılmasının mümkün olmadığını biliyorum. yanında uyanılan dünyalar güzeli/yakışıklısı sevgililer bok yesin. tüm zamanların en güzel sabahı bu.

3 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

aşık olmamak elde değil.

Büşra Mutlu dedi ki...

3 oda muahbbetini yeniden açmak istemiyorum ama o aşamayı çoktan geçmedik mi dilşut :)

Sercan Guls dedi ki...

afiyet olsun kuzucan =)