A hole on the toilet wall: bu kadar çok şey olmayaydı.. bari hepsine gidesim olmayaydı

Sayfalar

oh my çok çılgın!

13 Mayıs 2010 Perşembe

bu kadar çok şey olmayaydı.. bari hepsine gidesim olmayaydı



naber?

aslında çoktan ders yolu tutmaya başlasam iyi olucaktı ama akşam muhtemelen odaya geç dönücem, blocuğumu boş bırakmıyım dedim.

gerçi belki de geç dönmem.. her şey athena'ya bağlı. bakalım, beni eğer kendilerine bağlayabilirlerse olur bu iş.

mayısın gelmesi ve etkinliklerin bi anda coşması dediğimiz olay sayesinde evime de gidemez oldum. geçen hafta taşoda sağolsun evde sadece 1 (sayıyla bir) gün takılabildim.. bu hafta perşembeden gidicektim eve, ana hasreti gidericektim, müslüm gürses geliyo dediler cuma, oha bunu kaçıramam en iyisi cumartesi gitmek dedim (bu arada eaa ben kesin geliyorum tavrı takındığım ZNS'nin doğum günü şeysi ve buok'un maskeli şeysinden bi anda caydığımı fark etmişsindir eminim), sonra cem berk dedi toplantı haftasonu olucak büyük ihtimal. cumartesi olursa pazar dönüyorum evime gibi bi hal, pazar olursa eve gitmeye hiç kasasım yok.

öte yandan şu an dolabımda sadece tek bir parça temiz kıyafet kalmış vaziyette. eve gitmeyim de ne yapayım halleri... ebeveynlerimi de pek bi özledim halleri.. of yahu..




*ayrıca biz burda yorum yapan okurları daha çok seviyoruz. bunu biliyo muydun?

0 küçük şişe sallanıyor: