A hole on the toilet wall: kimler geldii blogumdan kimler geçti

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Mayıs 2010 Cumartesi

kimler geldii blogumdan kimler geçti


bi zamanlar çok yapıyodum bundan. ama işte herkes yapıyo diye bırakmıştım. uzun bi aradan sonra, hazır modası da geçmişken ziyaretçilere bakıveriyim kim ne etmiş, ne demiş de gelmiş filan..

1. toilet kurusu.blogspot: biliyorum ki türkiye sınırları içinde yemekteyiz'e şu veya bu şekilde maruz kalmamış kimse yok. evet kimse guru ne demek bilmek zorunda değil bunun da farkındayım. tek merak ettiğim, şu güzel insanın, şu gadasını aldığımın yemekteyiz'de ben bu yarışmaya katıldım çünkü bi kuru olduğumu düşünüyorumu duyduğu zaman ne düşündüğü.. neyse tuvalet gurusu işte..


2. zenci pedofili siteleri: görüldüğü gibi blocuğuma yukardaki gibi tatlı insanlar değil, aynı zamanda bi takım orospu çocukları da geliyo. şimdi kim kime napıyosa yapsın, isteyen de istediğini izlesin o zerre umrumda değil de olay pedofiliye gelince gözüm dönüyo. dünya üstünde şunu yapan / yapılmasına göz yuman / izleyip bi de bundan mutlu olan insanların var olduğu fikri bile sinirlerimi bozuyo. öff kızdım yine. bok yiyesiceler.. ayrıca yeri gelmişken pedobear de hiç komik değil.


3. hu yetti hule hule şarkısı: ömründe böyle bi şey duymuş olan var mı allaşkına?

4. kızlar fıtığıyla erkekler pipisiyle öpüşme videosu: içinde pipi geçen seks videosu araması.. gerçekten en bi sevdiğim. başta fıtık filan görünce baya bi kafası karışmış arkadaşın diye düşündüm ama sonra üstüne biraz kafa yorunca fark ettim ki bu aramanın sahibi henüz kuku gibi evrensel ayıpsız kelimelere bile geçememiş. hani daha küçükken ananesinin, babanesinin filan cinsel organlara taktığı isimleri kullanıyo. fıtık mı dersin, fındık mı dersin (diyolar bunları yapılcak bi şey yok biz uydurmuyoruz burda) artık oralarda daha. yakın zamanda oral seks demeyi öğrenicek, önümüzdeki bi kaç sene oral b diş fırçalarını görünce salak salak sırıtıcak filan... sonra geçicek ama paniğe gerek yok.


5. cacıkta kaç kalori var: itiraf ediyorum bunu yanlışlıkla çizmişim. yine de cevap vermek gerekirse muhtemelen aşağı yukarı yoğurttaki kadardır. zaten cacık dediğin yoğurt, salatalık, su. e salata da zaten nerdeyse tamamen su. yoğurdun şeysini almak yeter bence..

6. gondol bilet ücreti ne kadar lann? xd: bak bu da ayrıca sevdiklerimden, google'la yakınlık kuran insan. hani mesela ben yıllardır kullanıyorum filan ama daha bırak lan demeyi bi naberleşmişliğimiz yok google'la.. "xd" ye hiç girmiyorum farkındaysan.


yaa. böyle işte.

5 küçük şişe sallanıyor:

gürültü dedi ki...

buna nasıl bakıyorsun?

gürültü dedi ki...

ayrıca serdar ortaç 2010 baban varmidur ahıashdusıadhs

mitsubüşü dedi ki...

yeaa işte siteyi takip eden şeyler var.. ben google analytics kullanıyorum. çoğundan daha ayrıntılı, deneyebilirsin :)

çünkü serdar ortaç rulez!

Erdem dedi ki...

çılgın kız bacakları nasıl oluyo acaba? kızlar mı çılgın bacaklar mı? hadi sulandırmayalım çılgın olan kızlar olsun. çılgın kızların bacakları ne biçim?

mitsubüşü dedi ki...

çılgınlarını bilmiyorum ama çıtır kızların bacaklarını şurda görmek mümkün:

http://i39.tinypic.com/20hvam1.jpg