A hole on the toilet wall: nabiyon anaaa? hamur mu açıyooon?

Sayfalar

oh my çok çılgın!

18 Mayıs 2010 Salı

nabiyon anaaa? hamur mu açıyooon?

 ayşe özyılmazel göbeği


hallo!

bugün kuzenceğizim lamb of god konseri için istanbul'a geldi. ben ve didi de önce damla ardından kendisiyle buluşmak için taksim yolları tuttuk. kuzenceğizim konsere gitmekten vazgeçti (evet nası yani?), ben de kendisiyle buluşmaktan.. saçma oldu biraz ama evet böyle..

damla balımı da çok özlüyorum hep.

otobüste taksime doğru yol alırken didi d&r'a uğrayalım cd alıcam ben dedi. bi tanesi ceylan ertem'inki olmak üzere 3 adet albümden bahsetti. d&r'a girdik, ceylan ertem'inkini bulamadık, diğerlerinin ne olduğunu unuttuk (resmen unuttuk), mor ve ötesi albümü alıp çıktık.. bu da baya saçma oldu farkındayım ama cidden yapılcak bişi yok.

15 tl'lik çantaya 8 taksit yaptırdım. bunun saçma olduğunu düşünümüyorum, hayır. taksit güzel bi şey.

didilere gittik, balık yedik. çupra mı öyle bi şeymiş. ben hala bütün balıkların tadının aynı olduğunu iddia ediyorum ama didi de mehtap teyze de bunu kabul etmemekte kararlı..


yarın da gayet lüzumsuz bi şekilde, zorla mağaza gezmeye götürülüyorum. dilşut'u eyliyomuşuz. hayır, diyorum mis gibi çimen, yok çok güneş dersen serin serin manzara, ışıl ışıl sevenler için dünyanın en parlak kampüsü canım balım kuzey.. daha ne istiyosun? illa dükkan illa mağaza.. peoh. eşi benzeri bulunamıycak arkadaş özelliğimi kaybetmemek adına buna katlanıcam sırf.

iyi geceler madem.

2 küçük şişe sallanıyor:

gürültü dedi ki...

ayşe ne alaka. bişey eksik o da enerjiiiiiiiiiii

mitsubüşü dedi ki...

iki gündrü ayşe özyılmazel göbeği var bende, ondan.