A hole on the toilet wall: muasır medeniyetler seviyesine gelmeden önce

Sayfalar

oh my çok çılgın!

18 Haziran 2010 Cuma

muasır medeniyetler seviyesine gelmeden önce




annenin kıyafetlerine yamanmaya çalışması olayından bahsedilmesi gerektiğini düşünüyorum. bu toplumda büyük bi yara, üstüne konuşulması lazım. ama öncesinde annelerin söz konusu kıyafet bedeni olduğundan gözlerinin körleştiği gerçeğine parmak basmakta fayda var. kadınların anne olmalarıyla birlikte otomatik olarak kazandıkları özelliklerden bi tanesi de artık kendi bedenlerine dair gerçekçi ölçümler yapamıyo olmak. üşenmedim, oturdum, inceledim ve gördüm ki gerçekten iri olanları dışında hemen hemen bütün anneler acımadan kızlarının kıyafetlerine yamanmaya çalışıyolar. 1-2 bedenlik farklar zaten kesinlikle hesaba katılmazken, 3 beden ve yukarısına doğru gidildikçe bi şey olmazcılık başlıyo. anne tişörtümü genişleticen kesinlikle kabul edilebilen bi bahane değil, zaten yıkanınca düzelir bi şey olmaz. insanın kendi annesine yapabileceği hiç bi şey yok, giyme diyince küsüyolar ama olur da başka anneler şu yazıya rastlar da bi kaç kızın kıyafetlerini kurtarırız umuduyla söylüyorum yıkanınca düzeldiği falan yok, yapmayın şunu!

3 küçük şişe sallanıyor:

GeceYarısı dedi ki...

hiç öyle sorunlarım olmadı annemle benim bedenim arasında büyük bi uçurum var, seviniyorum halime.

mitsubüşü dedi ki...

hayat bazısına güzel ne diyim :)

GeceYarısı dedi ki...

eheh :)