A hole on the toilet wall: tam olarak annemi şikayet etmeye geldim

Sayfalar

oh my çok çılgın!

10 Haziran 2010 Perşembe

tam olarak annemi şikayet etmeye geldim


naber?

günlerdir can sıkıntısının pençesinde kıvranıyorum. okul sınırları içerisindeki şu son haftamda iç çamaşırlarımla nasıl göründüğümü bilmeyen neredeyse hiç kimseyle yüzyüze görüşmediğimi söylesem durumun ne derece vahim olduğunu anlarsın. samimi olmadığım insanlarla ayaküstü muhabbet etmenin özlemini yaşıyorum çok fena.

dün gece üstteki paragrafı yazarken hadi dışarı çıkalım coşkusu geldi bünyeye. börekçiye gittik falan. şu an değil o, yanıltmasın. çünkü şu an evdeyim ve başka dertlerim var. gelecek kaygısı yaşıyorum. bu yaz çok kötü geçicek.

ebeveynlerimle iletişemiyorum! daha doğrusu şöyle.. iletişiyorum ama her konuda, istisnasız her konuda farklı düşünüyoruz. annem bana hiç bi şeyden haberin yok, okuyosun ama haybeye diyo; ben ona dar görüşlüsün, paranoyaksın, sabit fikirlisin diyorum. ben ona darlıyosun beni diye çemkirdikçe, o bana bizi hiç takmıyosun, kendi özgürlüğünü ilan ettin, kafana göre takılıyosun diyo. "fazla yuvarlanan taş kırılır" gibi gerçek bi atasözü bile olmayan götüm bi ifadeyi önüme sürüyo, "olsun bebeyim yosun tutmaz en azından" diye geri dönüyorum. bugün yine her 2 haftada bi bi ritüel haline gelmiş "boğaziçi seni bozdu" kafasını yaşadı. "ne alaka?" dedim, "bi özgüven gelmiş sana uyuz oluyorum" dedi. baktım. bunun üstüne ne diycen daha..

ama aslında ne demeye çalıştığını anlıyorum. daha doğrusu neden böyle düşündüğünü biliyorum. şimdi asla zamanı gelmeden bi şeylerin tartışmasına girmem. kasamıyorum çünkü boş yere, o kadar enerjim yok. bunca yıl da kasmadım işte, dolayısıyla benden içerdeki beni de bilememişler. şimdi de konuştukça ota boka şok olma hali, allahım bi canavar yarattımcılık. hep böyleydim o ayrı, elli bin kere de ifade ettim bu durumu ama "bizim kız iyice bozuldu" daha bi dramatik geliyo, daha bi hoşlarına gidiyo sanırım, anlamak istemiyolar.

daha bu aynı konunun benim heyecanlandığım şeylere heyecanlanmıyolar, heveslerimi gereksiz, motivasyonlarımı da mütemadiyen saçma buluyolar evresi var. yeni tanıştığım birilerinden heyecanla bahsedersem "boşu boşuna" fazladan sosyalleşen; haftasonumu annemle karşılıklı koltuklara uzanıp bayık dizi tekrarları izlemek yerine okulda geçirmeyi tercih edersem ailesini özlemeyen hayın evlat oluyorum.

of çok daralıyorum.




aha bak şimdi de gelmiş aslında başka şeye uyuz oldum ben sana şeediyorum diyo. allahım sinir hastası oliciim.

6 küçük şişe sallanıyor:

Duygu Torun dedi ki...

çook güldüm! okurken yaşadım! çok çok çok tatlı!

mitsubüşü dedi ki...

hehe çok çok çok teşekkür ederim o zaman :)

Chen dedi ki...

Aynısı burada da var, dert etme.

mitsubüşü dedi ki...

aynısının orda da olması neyi eğiştiriyo ki? sonuçta burda hala var :)

ehl-i hibre dedi ki...

"bi canavar yarattımcılık" vardı bizdekilerde hatta hala var ama hafifliyo zamanla kuzum =) alışıyolar..

mitsubüşü dedi ki...

hayırlısı mı diyoruz yani bunun üstüne?

o diil de hani sen benim için bişi yapıcktın, yaptın mı onu :) rüyalar gerçek olsa onu her gün görür müymüşüm???