A hole on the toilet wall: tatil beni çok yoruyosun

Sayfalar

oh my çok çılgın!

19 Haziran 2010 Cumartesi

tatil beni çok yoruyosun

 "erkekseniz teker teker gelin ulan!"


naber?

günlerdir kardeşim tarafından sömürülen internet yüzünden acı çekiyorum. en azından kendimi buna inandırdım.o ne zaman modeme bağlı olan bilgisayardan stream'e dalıp, düşük görüntü kalitesiyle film izlemeye kalksa benim burda kablosuzum acayip hallere giriyo, beş bin saatte bi sayfayı açamaz oluyorum. bi şeyler indirmek zaten mümkün değil.

dün gece de dedim hadi film izliyim. the wall'a niyetlendim. sesi çok kısıkmış hiç bi şey duyulmuyodu diye doğru çöpe. across the universe'le the big lebowski vardı bilgisayarda. across the universe o zaman dedim. çok da iyi yapmışım. feci tatlı bi film çıktı. senaryo falan zaten dünyanın en klişesi ama şarkılar güzel, jim sturgess oynuyo (george george!) her şekilde gider yani. gitti de.

bu arada jim insanında eşşşek gibi ses varmış. hep müzikalde oynasınmış, hiç susmasınmış, aşık aşık bakıversinmiş arada kameraya da..

pucca'nın kitabını da okudum bu arada. çoktan bitti de henüz başka bi kitaba ilişmediğimden en sonda o duruyo tabii yanda. blogdaki yazılarla yenileri harmanlamış gibi. güzel olmuş, devamı da gelir kesin. öyle bi hali tavrı var sanki kitabın.

geçenlerde yaşadığım oha kart borcum ne kadar azmış coşkusu da kursağımda kaldı. thanks to "hiç bi şeyi zamanında işlemeyen, harcamalarını takip etmenin mümkün olmadığı korkunç yapı kredi sistemi". Zaten züğürtün züğürtüyüm yine. 17 gün var bursuma da höff.

tatilden de çok sıkıldım yaa.

5 küçük şişe sallanıyor:

beyzaburcak dedi ki...

merak ettim filmi izleyesim geldi ayol :D ayrıca pucca'nın kitabı bittiyse paylaşmak güzeldir lafını hatırlatıyorum sana :D

Büşra Mutlu dedi ki...

sus kızım yok sana bi şey. kızgınım sana.

beyzaburcak dedi ki...

niye kızgınsın ya hu ben ne yabtım :(

Büşra Mutlu dedi ki...

bi tek sana da değil diğerlerine de kızgınım. kendi kendinize gidin bi boklar yapın öbür tarafta..

beyzaburcak dedi ki...

ya hu valla çok spontane gelişti.gece bi an cenazeye gitmek isteyen insan güruhu nası gidilecek diye araştırırkene birbirini buldu ve gidildi. yazı olayı falan da zaten orada çıktı ortaya..