A hole on the toilet wall: yaz günü eddie vedder dinlememek lazım

Sayfalar

oh my çok çılgın!

28 Haziran 2010 Pazartesi

yaz günü eddie vedder dinlememek lazım


aslında bundan saatler önce blocuğuma yeni bi yazı girilmiş olucaktı ama ben yazarken kontrolü kaybedip başta söylediğim şeyin tam ters yönde kanıtlar sunmaya başlayınca, sonra bi de kanıtları sunuş tarzımı çok beğenip silmeye kıyamayınca elimde hiç bi bütünlüğü olmayan anlamsız bi şey kaldı. yayınlayamadım onu da. budur.

hiç tarzım olmamasına rağmen karman çorman bi şekilde dinliyorum şu an şarkıları. normalde birini dinlemek istiyosam bi albümü baştan sona dinlerim ama işte dün dedim ottan boktan takıntı uyduruyosun koçum dinleyiver işte karışık, bak bi nası oluyomuş, neymiş ne diilmiş. güzel gibi ama yine de çok alakasız şarkılar arka arkaya geldiğinde bi garip olmaktan kendimi alamıyorum. mesela kamelot üstüne owl city dinliyorum şu an. garip yani.

görüşmeyeli in the land of women, inglourious basterds,  the runaways ve vicky cristina barcelona'yı izledim. hepsi de güzelcecik filmlermiş. öte yandan kitap cephesinde işler hiç de yolunda gitmiyo. okumayı unutucam yakında, o kadar kitap okumuyorum. ayıp tabii.

left 4 dead oynadım dün baya. güzelmiş baya.

ööf çok sıkılıyorum ve anlatıcak hiç bi şey yok aslında. varlığımı unutmayın diye yazdım bunları da zaten. hade öbdüm o zaman.

0 küçük şişe sallanıyor: