A hole on the toilet wall: yeniden lise 2 kafası yaşamaya başlamam baya güzel gerçekten

Sayfalar

oh my çok çılgın!

11 Haziran 2010 Cuma

yeniden lise 2 kafası yaşamaya başlamam baya güzel gerçekten


ben mesela yıllarca şeye şaşırdım hani başka bi insan var ve o başka bi yerde başka bi hayat yaşıyo. küçük beynim bunu almakta zorlandı yani bunca zaman. ne zaman şu aklıma gelse mal gibi kaldım, boş boş baktım, ardından "enem çok garip lan!" diyerek sağa ve hemen ardından sola doğru tekrarlanan ani baş hareketleriyle çevremden destek toplamaya çalıştım falan. hep şey gibi geliyodu çünkü, hani ben varım ve o sokaktan geçen adam sadece ben burdan yürürken yanımdan geçmek için var. arkadaşlarımın evlerinde kendilerine ait hayatları var, yabancılar gibi değil ama o da işte gelip bana anlattığı kadar. truman show kafası gibi biraz.. oldukça saçma ve bencilliğin dibine vurmuş vaziyette farkındayım ama fazlası algılama sınırlarımı aşıyodu.

şu ana kadar. şu an hayatımda ilk defa -ve umarım son olur- kendimi başkalarının hayatındaki bi figüran gibi hissediyorum. hani o yoldan geçen adam falan var ya. heh o işte. 19 yıl kadar gecikmiş de olsa anladım, o adamın da bi hayatı var. garip ama gerçek.

8 küçük şişe sallanıyor:

gürültü dedi ki...

of buraya yazmam çok saçma ama pucca kitap çıkarmış ya darısı başına:D

mitsubüşü dedi ki...

heaa biliyorum hatta merak da ediyorum kendisini baya baya..


o değil de o darı benim başıma gelene kadar ohooov :)

gürültü dedi ki...

bugün sabah gazetesinde vardı bi röp kendisiyle alakalı. yine suratı gizli bir fotoğraf vardı hoş bir bağğyaaana benziyo.

ayrıca niye olmasın baksana bu kitabı çıkaran yayınevi sadece bu iş için kurulmuş diğer çıkıcak kitaplarda blog yazarlarının olucak hadi bakalım ben inanıyorum:D

mitsubüşü dedi ki...

haha hayallerini yıkmamak adına he diyip geçiyorum ipek :)

gürültü dedi ki...

olm iki hayal kurdurtmuyosun:D

mitsubüşü dedi ki...

mahaha tam bi hayınım

Aydan Aktaş dedi ki...

aynı şeyleri bende hissettim ve yaşadm desem inanır mısın büşra? okurken bu yazıyı sanki sen deil de ben yazmışım gibi hissettim. sen yeni farketmişsin sanırım ama ben bu durumun farkına varalı baya oluyo :)

mitsubüşü dedi ki...

ahahah insanın ruhuna dokunuyorum yeminle sadfghjk