A hole on the toilet wall: fotoğrafsız yazı

Sayfalar

oh my çok çılgın!

5 Ağustos 2010 Perşembe

fotoğrafsız yazı

"Anlatsam roman olmaz belki ama iddialıyım bi mini dizi çıkartırım" diye anlatmaktan büyük bir zevk aldığım eskişehir hayatımdan günler sonra ses ediyorum. En son ses ettiğimde sürpriz antalya gezisi öncesi alışverişi yapmak için mervelere gitmiştim ki o alışverişi de yıllarca büyük bi başarı olarak hatırlıycam -30 liraya bikini, terlik ve şort aldım mahaha.. alışverişte anne mahareti. bi de adil ışık`ta güzel bişiler bulmayı başarabilirsem gerçekten olucam.

her neyse uzun uzun anlatamıcam olanları çünkü an itibariyle 78 dakikadır serdar ortaç dinliyorum - teşekkürler biricik internet kafe sahibim- ve bi süre sonra gerçekten insanda asabiyet yapmaya başlıyo. neyse bildiğin gibi dayım civarlarından gelen bi kıyakla bi anda kısa bi antalya tatili içinde buldum kendimi. 3 gün deniz kenarında takıldık ki bunun sadece 3. günü suya girdim -üreme kadınlarda ergenliğin başlangıcıyla menopoz arasındaki süreçte gerçekleştirilebilen bi şey- korkunç derecede yandım, plajda tek başıma kaldığım anlardan birinde uçan şemsiyeyi eski haline getiremeyip şahsımı kesen -garip ama gerçek bazen yapıyolar öyle- çocuğun düzeltmesine izin verdim, ego şişirdim. "angaralı emo arkadaş" edindim ki kendisi hakkında daha sonra uzun uzun yazmak istiyorum. en az yıllar önce otobüste "annen şevkatli midir?" diye soran teyze kadar güzel bi karakterdi, hayatımın sonuna kadar unutmicam kendisini.

sonra ananemlere döndük işte, kedimiz var şu an evde bi tane. bi kaç haftalık, yolun ortasında bulunup eve getirildi bi akrabamız tarafından. kendisine başta zuko dedik tek gözü ilk başta az açılıyodu falan. annem hayko olsun dedi, ben dedim sedat olsun madem öyle, ya da ssg diyelim direk kısadan. şu an "nöö" diyoruzx ama adı her an değişebilir. kendisine istanbula getirme ihtimalimiz var, ananemle kalması ihtimali var ama olur da içinizde sarı beyaz küçük ve hareketli bi kediye bakabileceğini düşünen varsa ona vermemiz ihtimali de var. fotoğrafını da korum yakında, bi düşünün bence.

neyse gidiyorum ben kiğmse kalmadı internet kafede.

hadi öbüyorum.

0 küçük şişe sallanıyor: