A hole on the toilet wall: galiba ergenliğe yeniden başlıyorum, en son 6. sınıfta böyleydim mınaki

Sayfalar

oh my çok çılgın!

29 Eylül 2010 Çarşamba

galiba ergenliğe yeniden başlıyorum, en son 6. sınıfta böyleydim mınaki



artık ben de kısa cümleler kuruyorum. "skicem" olsun, "hay sokim" olsun, "mnıski" olsun... canlarım hepsi.

halihazırda eksi değerlerde seyreden yaşam sevincim... amaaaeean yea.

bi sene gibi bi aradan sonra "dünkü saç" aramıza döndü. özlememiş miydik?

pek şiddet uygulamasam da sık sık uygulamak istediğim doğru. tıpkı bugünkü expository writing dersinde ingiliz aksanı kasan bi takım hatunlara uygulamak istediğim gibi. hayır kasap gibi konuş demiyorum ben de sana da yapmacık oluyosun be şekitom. şekito derken yarrak kafalı anlamında.

babam para göndermezse ne güzel olucak.

1 küçük şişe sallanıyor:

gürültü dedi ki...

yeaa bizde de kasıyorlar böle okurken ben gülüyorum şahsen komiksin yani