A hole on the toilet wall: "sarılarak uyumaya inanıyo bu"

Sayfalar

oh my çok çılgın!

6 Ekim 2010 Çarşamba

"sarılarak uyumaya inanıyo bu"



merhabalar

bazı bazı burda pms dönemlerimden bahsetmemek için kendimi gerçekten zor tuttuğumu söylemek durumundayım. yine de hiç bi zaman o yavşaklığa ulaşmıycağımızın garantisini verebilirim. yine de pms zamanı göğüs büyümesi olayının depresyondan intihar etme eğilimine karşı olarak doğal olarak geliştirdiğimiz bir savunma mekanizması olduğunu düşündüğümü belirtmeden geçemiycem. hani tam böyle ayna karşısında rimel akıtmalı, saç baş kesmeli depresyon sahneleri çekerken, göğüslere kitlenip "oha harika görünüyolar lan" diyip, mutlu mesut dışarı çıkmaktan bahsediyorum.

ekime girmemizle birlikte hava aniden soğudu ve ben de ani bi hızla kurumaya başladım. bildiğin kuruyorum. elim olsun, yüzüm olsun, gözüm olsun, komple kuruyorum. adeta bir erik gibin, üzüm gibin, efendime söyliyim kayısı gibin. kuru.

o.c. yazdım. bakın olm.

ödevim de var bu arada, cool gibi geziyorum ama yok değil yani.. genesis'i okuyo olmam lazımdı şu an. god said let there be light falan falan..

uyumadan yaşamayı öğrenmeme çok az kaldı. gerçek manada bok gibi görünüyorum, bazı bazı sabahları başım ağrıyabiliyo ve bi de günün ilerleyen saatlerinde kafam iyiymiş gibi haraketler yaptığım olabiliyo ama bunların dışında bi zararını görmedim daha. hedefim thank you for smoking'deki cool adam gibi olmak. pazar günleri kanke.

2 küçük şişe sallanıyor:

bogazici1500 dedi ki...

gayet güzel görünüyorsun saçmalama.

Büşra Mutlu dedi ki...

aa boaziçibinbeşyüz naber?