A hole on the toilet wall: absent göllerinde uçan balıklarla yüzerken sen

Sayfalar

oh my çok çılgın!

6 Kasım 2010 Cumartesi

absent göllerinde uçan balıklarla yüzerken sen



naber?

al sana "the 5th of november". şahsen şahit olmadım ama bildiğin unutulması zor bi 5 kasım olmuş. ne olduğunu anlayamayanlar için mucizevi icat, arama motoru. keywords: boğaziçi, 5 kasım, tayyip.

bu haftasonu da yurttayım. neden? ders çalışmam lazım. neden? salı günü psikoloji mid'i var. aynı zamanda short story quizi olma ihtimali de var. üstelik humanities'in ilk quizinden 3.5 almamın hemen ardından, perşembe günü gadasını aldığım sylvia'nın sevimli sevimli pop-quiiiz şeetmesiyle okumadığım bi metin hakkında 3 koca paragraf yazı yardırdım ama muhtemelen doğru düzgün bi puan alamıycam. alt tarafı quiz deme, kendisinin mid'inde efsanevi başarısızlıklara imza atacağım öngörüsüne dayanarak kaygılanıyorum şimdiden. hayat sana kolay tabii, bizim buralarda ortalamayı düşürünce hayatın bitiyo. burssuzluk en büyük kabusum.

ortalamayı da düşürmek için önce bi ortalamanın olması gerektiği gerçekliği de var, yok değil.

korhan futacı'yı geç buldum, çabuk kaybetmiycem. bunu da bil hadi.

hiçbiri değil de bugün baya cool adamlarla iletiştim. benim için pek bi anlam ifade etmiyolardı ama eminim türkiye sınırları içinde birileri için mühim insanlar. grammy falan, of.

didi de bu sırada dershane yapmış mesela. pislikhepbizsizbizsizgidiyo.

çarşamba da gren demiştim. yazdım bile. gitmiş gibi yapıcak olursan birilerine diye şeediyorum. iyi müzik sonuçta, karşı cinsi etkileme hususunda işe yarayabilir. ya da ezik ezik teoman konuşun bana ne öf kasamıycam hiç.

0 küçük şişe sallanıyor: