A hole on the toilet wall: görselim de ne bayık

Sayfalar

oh my çok çılgın!

26 Kasım 2010 Cuma

görselim de ne bayık


naber?

bana bu soruyu yöneltenlere cevabım son iki gündür aynı, çok halsiz ve mutsuz ve huysuzum. aslında bu kadar çok tekrar etmemi gerektiricek kadar değil, sadece bi şeyleri hatırlarken zorlanıyorum biraz bi de konuşmam eskisinin 2 katı kadar yavaşladı. ne var ki kelimeleri arka arkaya söyleyince çok güzel gelyo kulağa, böyle çok tatlı bi uyumu var. 
 
arabadan inesim yok hiç yeaa dedim bugün ev yolunda, dilşut kendi evine attı beni. hatta tam olarak bize gel evde kimse yok dedi. gittim, profiterol yedik. dilşutların evi: dünyanın en güzel porfiterollerini yiyebileceğiniz yer.

 

bu arada ayaklarım üşüyo. oyh.

hiç bi şey değil de ebeveynlerimle gerçekleştirdiğim her muhabbetin aman kızım derslerine çalış başka şeylere çok dağılma şeklinde bi finalle bitmesi, daralmam falan. hayır kanke dersim şuyum buyum zaten hep benim sorunum olmuştur yani, sıçtığım zaman da, yardırdığım zamanda.. 19 yaşında velilik görmeye başladım. 


gidiyoret.




2 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

sadece mutfakta oturmamız da baya iyiydi:D

Büşra Mutlu dedi ki...

mutfak güzel çünkü, tam muhabbet ortamı