A hole on the toilet wall: you know you love me

Sayfalar

oh my çok çılgın!

21 Kasım 2010 Pazar

you know you love me



naber?

başlıkta gossip girl'den alıntı yapmak çok güzel bi şey bence. 

pazartesi günkü survey of english sınavında çocuğu koyacağımı ilan etmek için biraz erken olabilir sonuçta daha sir gawain'in yarısına kadar bakabildim ve franklin's tale'e el etmedim.. yine de koyucam yani biliyorum.. (essay konusu olarak kadın teması gelmezse tabii. o zaman heja koyar çocuğu..) öte yandan humanities de bana koyucak ama şu noktadan sonra yapılıcak pek bi şey yok. kabullenmek lazım. sonuçta dedikleri gibi, eğer kaderdeyse beyhude yahu üzülmek falan.

son yarım saat içinde yanlışlıkla kediye bastım. sonra gönlünü almak için azıcık sevdim falan. sonra da nutellalı ekmek yedim. kediyi sevmem ve nutellalı ekmek yemem eylemleri arasında ellerimi yıkadığımı düşünen dostlarım, bence birbirimize daha çok zaman ayırmamız gerekiyo. 

fatih'in yazdıklarını nası yazdığına şaşırmayı bırakalı çok oldu ama insanların şu yazıyı anlayıp üstüne bi de tartışabiliyo olmasına şaşırmam geçmiycek. (oha cümle kuramamaya başladım.)


iyi uyku.



0 küçük şişe sallanıyor: