A hole on the toilet wall: fetiş sahibi olmanın insanı daha cool kıldığına inanan kaldı mı ya?

Sayfalar

oh my çok çılgın!

29 Ocak 2011 Cumartesi

fetiş sahibi olmanın insanı daha cool kıldığına inanan kaldı mı ya?



naber?

tam banyoya girmek üzereyken, böyle havlumu neyin hazırlamış yol alıyorken ani bi kararla banyo yapması gerektiğine karar verip, adeta depar atarak banyoyu kapan ev sakini (ya da kısaca kardeşim) yüzünden gelicek başımıza ne gelicekse. yaşlı teyzelerin kendi aralarında "vay anam hiç beklemiyoduk bütünn evi ateşe vermesini", "duş başlığıyla kafasına vura vura mı öldürmüş" gibi cümlelerle ifade ettikleri bi sürü bi sürü senaryo. halbuki yazık günah, birbirini de seven bi aileyiz bi yerde..

hadi hepimiz feysbukta din hanemize sevgililerimizin adını yazıcak kadar loser olalım, lütfen.

uzun zamandır kendini göstrmeyen boyun ağrım geri döndü. uyanık olduğunun her anı bilgisayar başında geçirmek kötü, yapmayın. benim artık kurtarılacak bi tarafım kalmadığı için herhangi bi çaba içine girmiyorum ama hala şansınız varsa bi yerde sınır koymaktan zarar gelmez.

bu arada şu hatuna bakın, seviceksiniz bence.

tüm zamanların en kasamayarak doldurulmuş başvuru formuyla kabul aldım bugün bi projeye. özenle doldurduğum başvuru formlarıyla ancak babayı alırken, öylesine yapılmış bi başvurudan pozitif dönüş almış olmama nası bi tepki vermem gerektiğine henüz karar verebilmiş değilim. olayın da içeriğini söylemicem ama eğer önümüzdeki aylarda azimli bi genç olursam bu yaz ciddi geziş var.

ayın 30'u itibariyle çok güzel bir takım şeyler duyulabiliyor olucak. duymayı ve devamında dinlemeyi tercih edip etmeyeceğiniz size kalmış tabii..

bu arada 3.00'ı tutturmayı başardığımı da dile getirmek istiyorum. alkışlar, mutluluk gözyaşları.. muhtemelen bölüm ortalaması 3.50 falan ama varlığını devam ettirmeye çalıştığım bi sosyal  hayatım olduğundan bu gerçeği göz ardı ediyoruz. mühim olan burs devamlılığı..

e gideyim de film falan izleyeyim madem.

5 küçük şişe sallanıyor:

gürültü dedi ki...

abi din kısmına sevgili adı yazmak ne ya bu kadar mı düştük asdsadadsasd her şey bu muhteşem yüzyıl yüzünden oldu " sülüman senin baktığın güneşe bakmak, senin gördüğün gibi görmek istiyorum."

Büşra Mutlu dedi ki...

ahah hayır kanke tamam çok seviyo falan anladım da insan öyle de yazmaz ya. hani o kadar sevse de çaktırmaz. yılış yılış o ne olm.

ayrıca muhteşem yüzyıldaki kız çok güzel diil mi ya, lanet olsun.

gürültü dedi ki...

olm benm bir ayda ilişki durumunu married yapıp kocacım karıcım diyen arkadaşlar barındırıyorum facebookumda:(

evet ya güzel de ağız yapısında bi bozukluk var ya da dişlerde orayı çıkaramadım. o da olsa tam olcak!

feanor dedi ki...

3.00 candır, ben de istiyorum.

"duş başlığıyla kafasına vura vura mı öldürmüş" dahghsjgdja.

Büşra Mutlu dedi ki...

kocacım ne yaa uf, benim bildiğim onu amerikan filmlerindeki travesti hayat kadınları (dur olmadı böyle. ne deniyo olm onlara? "hayat travestisi". her neyse işte para karşılığı seks yapan travestiler) seks eylerken karşılarındaki normal şartlarda saygın bir hayat süren aile adamına söyler.

nazar etme ne olur, çalış senin de olur feanorcum. ya da olmaz, hayat süprizlerle dolu. öte yandan 3.00 beni bölüm arkadaşlarım -arkadaş derken lafın gelişi- arasında gerçekten bok gibi bi yerde konumlandırıyo. bu da böyle bişi.