A hole on the toilet wall: nohut hoş bir bakliyat

Sayfalar

oh my çok çılgın!

22 Ocak 2011 Cumartesi

nohut hoş bir bakliyat

 
neden haftasonları sabah erken kalkmadığımı fark ettim gün itibariyle. magazin programları. üstelik kim kimle naapmış falan da değil, düz kamera karşısında sevimlilik yapan ünlüler. neyse amaç feedbackleri açmaktı zaten.

bi de mesela bugünün çok verimli olucak bence. yapmam gereken bi sürü şeyi halletmiş olucam, yapmam gerekmeyen şeyleri de yapmış olucam. sonra annemlerle sosyalleşir gibi bile yapabilicem. bence yani. umutlarım bu yönde.

öyle bir geçer zaman ki'nin reklamlarını görünce ağlamaya başlıyorum, onu napıcaz? hof çocuk dediğin bu kadar sevimli olmaz. içim parçalanıyo resmen.

yukardakileri yazdığımda saat daha 10.30 falandı herhal. şu an 17:00 olmuş vaziyette. yapmam gereken bi şeyi yaptım, yapmış olmam gereken bi şeyi yapmamış olabileceğimi fark ettim, mailler attım, mühim biriyle tanıştım (bazen telefonum çalıyo ve karşıdaki gerçekten enteresan biri çıkıyo), bi de kediyle oynadım. bomboş gibi, ama aslında dolu gibi, manasız bi şekilde yorucu. anlamsız.

film mi izlesem ki? paper heart var elimde, michael cera falan..



o değil de kışı yaşayamadık. lise 2'den beri sanırım ilk defa bi sonbahar/kış döneminde gündüz kapalı hava karanlığında oturup passenger zehirlenmesi yaşatamadım kendime. canına yandığımın küresel ısınması yüzünden duygusal buhranlarımızı da yaşayamıyoruz höf.

gittim.

4 küçük şişe sallanıyor:

feanor dedi ki...

bir de evde oturup ders çalışanları düşün.

:hayatsanagüzel:

Büşra Mutlu dedi ki...

başlamadı mı tatil daha yea? o ne biçim hayat??

feanor dedi ki...

cık finallerin 2. haftası şu an.

hatta o kadar şahane bir okuluz ki sömestr tatilinde proje sunumu yaptıracak hocanın biri.

Büşra Mutlu dedi ki...

ööööf çirkinlikler, kolay gelsin madem