A hole on the toilet wall: aşka inanmıyorum ama bi feromon var

Sayfalar

oh my çok çılgın!

21 Mayıs 2011 Cumartesi

aşka inanmıyorum ama bi feromon var



4 günde 3 kere hisarüstü-haznedar yapmak can sıkıcı ama yarın akşam yurda dönüşümle birlikte gerçekleşmiş olucak. metrobüsten nefret ediyorum.

aile özleme sürecim 3 haftaymış. 3 hafta görmeyince özlüyorum, deneyip bildim.

trilyon yılda bi kere yazar olduğumdan aralarda çok şeyler oluyo, sonra o kadar şeyi yazmaya kasamayıp yazmıyorum falan. kötü tabii.

misal geçen sürede be the band'in finali oldu, vera performansın canına okudu falan. ikinci oldular ama yakın zamanda albüm çıkıcak bence, hani o akşamın üstüne kendilerini keşfetmemek adına büyük çaba harcaması lazım bi takım kişilerin.

bi önceki haftasonu da adventure'daydım, şu reklamcılık şeysi. ilk iki gün güzeldi diyebilirim ama üçüncü günde bazı şeyler katlanılamaz boyutlara ulaştı. hani evet katılımcılar olarak çoğumuz -en azından ben- tecrübeli falan değiliz ve zaten olmak zorunda da değiliz ama İETT reklam projesi için "Ben viral bi video olarak düşündüm bunu, şimdi otobüste kediler olucak, sonra camdan arabaların içindeki insanları görüp 'insanlar da yalnız olmayı ne kadar çok seviyolar' diycekler" gibi bi öneride bulunulduğu zaman ben refleks olarak eşyalarımı toplayıp ortamdan kaçıyorum. 

şu an o kadar fakirim ki gerçekten kelimelerin kifayetsizliği söz konusu.

çok güzel insanlara maruz kalıyorum. sırf bunun için bile yerimde olmak istemelisiniz.

gittim.

0 küçük şişe sallanıyor: