A hole on the toilet wall: falanfişme

Sayfalar

oh my çok çılgın!

9 Haziran 2011 Perşembe

falanfişme



naber?

tatilin ilk günüyle birlikte havanın 3 milyon dereceye çıkması kalp kırıcı. hani sanki hayat kendisinden tiksinmemiz için aralıksız bi çaba içerisinde falan. nereye dokunsam elime yapışıyo. hayır bi de bunun temmuz'u var, ağustos'u var. tedirginlik aldı yürüdü şimdiden.

final dönemi de enteresan mesela. şiddetlenerek artan bi gerginlik ve mutsuzluk hali falan. bu dönemki (2. dönemim daha) finallerimin son 3 gününü "edebiyat okumak istemiyom ben yööööööö, hiç bi işe yaramıycak şeylere saatler günler harcıyaruz, faydalı bişiler öğretsinler bana" diye mızırdanarak geçirdiğim yalan değil mesela. percy shelley'den nefret ediyorum.

sandığımdan daha kolay anlaşılır bi insanmışım. yani hiç bi zaman çok komplike bi insan olduğumu iddia etmedim zaten de kendime sakladığım şeyleri kendime saklayabildiğimi sanıyodum -ki açık açık söylemekten itinayla kaçındığım çok şey var. dün ekşiden tanıştığım bi çocuk muhabbetin 4. dakkasında falan bana dair ne varsa önüme serince noluyoruzamınaki olmadım desem yalan olucak. çok dağıtmışım kendimi internetin dört bi yanına, iyi değil. bi elden geçirmek lazım. tek tahmin edilir yanımın öğretmen çocuğu oluşum olması yeterliydi.

bu arada aldatma mevzusuna dair sorularım var demiştim. şimdi özet geçmek gerekirse benim bi arkadaşım sevgilisini aldattı, sonra da gidip söylemiş ben seni aldattım diye. ben de dedim ki e çocuğum mal mısın niye gidip söylüyosun çok saçma. sonra diğer herkes de dedi ki böeh yok artık hiç bişi olmamış gibi mi davrancak? şimdi ben diyorum ki eğer gidip söylersen yaptığın şey aldatma olmaz ki, mevzuya aldatma diyebilmen için bi süre karşındakinin "aldanması" gerekiyo, bu direk biriyle sevişip gidip haber vermek. yani aldatma mevzusu direk dürüst olmama hali, "dürüstlüğüm" triplerine girmek mantıksız. o kadar dürüstsen neden gidip elalemle seks eyliyosun? hadi vicdanım elvermedi falan diyosan, okey anlarım ama yine de gidip adama seni aldattım deme be şekerim. hani yapamam devam edemem diyosan başka bi bahane bul, ben seni aldattım, ayrılalım falan bilmiyorum, acımasızlık bence.

bölümümü gerçekten sevdiğim toplam 5 dakikalık sürecin yaklaşık 2 dakikası 9.90'da bi stevie smith şiirine yapılmış göndermeyi tanıdığım anın hemen arkasından yaşandı. küçük şeyler sevindirir ruhumu, hayal bile edemezdim ben bunu falan.

biraz üzüldüm bi anda, neden bilmiyorum.

0 küçük şişe sallanıyor: