A hole on the toilet wall: hıçkırıklara gelesice

Sayfalar

oh my çok çılgın!

13 Temmuz 2011 Çarşamba

hıçkırıklara gelesice


Nabar?

Bin yıldır blog yazmıyorum farkındaysan. O kadar ki, geçen sürede staja başladım, hatta ikinci haftama girdim ve ortama ve insanlara ve herşeye alışır gibi bile oldum. Ayrıntılara girmiycem, tempoya alışmak zor oldu ama bu hafta bittiğinde her şey okey olmuş olucak, keyfim yerinde, insanlar şeker.

Yediklerimi sindirebildiğim bi evrende her şey çok daha güzel olabilirdi.

Bu arada yemek demişken, 2 haftadan biraz fazla bi zamandır et yemiyorum. Vejateryan oldum diyemeyiz, açıkçası bu durumu ömür bıyu sürdürebileceğimi sanmıyorum ama bi süre daha böyle devam edicek gibi. Çünkü şaşırtıcı bi şekilde o kadar zorlanmıyorum ki, O KADAR.

Bu arada, yine gıda falan diyoken söylemek lazım, börekçi yazın da çok güzel.

Mail kutuma güzel şeyler düşünce çok seviniyorum. Taze düştü misal. Seçilmiş kişi oldum ayıptır söylemesi, herkeslerden önce link bilen 3-5 kişiden oldum.Yeni bi Arel Koray Nalbant yapımıymış, henüz sağda solda paylaşılmaya başlanmadan burda.. Neden? Çünkü güvenilir kaynaktan hızlı haber benim işim. İzleyin kankeler, şahsen şarkıya (yine) bayıldım gibi bi hal tavır durum var:



Geçtiğimiz haftasonu da kuzenimin yanına gittim. Pek ilginçli bişi yok, kızı benden "o kadın" diye bahsedebilicek kadar büyümüş, kocasıysa sinir bozma kabiliyetlerinden hiç bişi kaybetmemiş. Hayır yani bazılarımızın diğerleri kadar garantici olmak zorunda olmadığını -ki aslında hiçbi şeyimi de şansa bırakmam genelde- anlamanın nesi bu kadar zor anlamıyorum. Daha şimdiden 10 sene sonra nerede napıyo olucağımı bilmek de istemiyorum. Ne zaman ağzımı açmaya kalksam dört bi yandan çok bilen abiler, amcalar ne kadar saçmaladığımı söylemek için birbirini parçalıyo. Hani öyle ki, sırf işsiz, mutsuz ve başarısızsın diyebilmek için şimdiden mezuniyet günüm için geri saymaya başlamış olabilirler. Öte yandan bilmedikleri bi şey var ki, o daaa HEPSİNİ AYAKTA SİKİCEM Period

Hadi gittim, yarın erken kalkças.
Öpücükler ve tüm diğer güzel şeyler

0 küçük şişe sallanıyor: