A hole on the toilet wall: azıcık kötü olsak mı yea?

Sayfalar

oh my çok çılgın!

12 Ekim 2011 Çarşamba

azıcık kötü olsak mı yea?


selamınaleykii

an itibariyle stajdayım. "mert bugün gelmicek di mi? yaşasın!" diyerek çöktüğüm bi masadan, yanımda soğumuş çay ve yarım paket burçakla yazdığım satırları okuyorsunuz şu an. duygusal komikliği olsun istemiştim ama şimdi, yazdıktan 10 saniye sonra, görüyorum ki komik olmamış. öte yandan bu satırları silip yeni bi giriş yazmam için artık çok geç. artık sadece elinizdekilerle yetinmeyi bilmeniz gerektiğini öğütleyebilirim.


bu akşam pain of salvation konserine gidicektik. konser iptal oldu. korhan futacı'ya gideceööz.

dün gece banyoda haddinden fazla kalınca tansiyonum düştü. dolayısıyla uzunca bi süre mal mal yatakta uzanmak durumunda kaldım kendime gelebilmek için. bu sürede düşündüm çünkü elin ayağın farklı taraflara giderken başka yapabilecek bi şey yok takdir edersiniz ki. sonra bi an böyle üzüldüm, triplere girdim falan. derken tam şu an bunu anlatmak istemediğimi fark ettim. tamam yok ı ımh bişi demedim say.

gene dün, kendimi onlarca klibe boğdum ve şöyle bi çıkarımda bulundum: katy perry bildiğin, evlenme vaadiyle kandırıp sonra bırakıp kaçılan ezik kadınlar gibi. lady gaga önce çok fena aşık olmuş, sonra posta yiyip ben özgürüm, ben güçlüyüm triplerine saranlardan. beyonce seksi aseksüel. rihanna çok iyi ama. rihanna bildiğin "sevişilcek diyosam sevişilcek, romantik diyosam romantik yapılıcak ulan!" kadını. içlerinde tam anlamıyla olmuş olanı o. ve ben böyle diyosam bunun böyle olduğunu herkes bilir.

derken mesai bitti. hahay kaçıyorums.

0 küçük şişe sallanıyor: