A hole on the toilet wall: 1

Sayfalar

oh my çok çılgın!

16 Mayıs 2012 Çarşamba

1


  1. Bi şeyden rahatsız olduğumu ifade ediyosam gerçekten rahatsız oluyorum demektir. YAPMA.
  2. Herkesle arkadaş olmak zorunda değilim. Herkesle arkadaş olmak istemiyorum. Aşırı yapmacık sevgi ve samimiyet gösterilerinden tiksiniyorum.
  3. "Şakadan anlayan" insan olmak demek söylenen hiç bi şeyi umursamamak demek değil. Evet şaka yaptığını biliyorum, dolayısıyla reaksiyon göstermiyorum ama bu, şaka için bile olsa, gerçek bi şeye temas ettiğinde acımadığı anlamına gelmiyor.
  4. Bi arkadaşımı, sadece atarlı bi "eyvallah" yüzünden tamamen hayatımdan çıkardım. Yerini bilmeye inanıyorum.
  5. Aynı şakayı her allahın günü farklı formlarda sunmakta zekice bi taraf göremiyorum. Tease etme demiyorum, yine et ama az yaratıcılık lütfen.


0 küçük şişe sallanıyor: