A hole on the toilet wall: 5

Sayfalar

oh my çok çılgın!

2 Haziran 2012 Cumartesi

5

sıkıntı şu ki mutlu değilim. olamıyorum. nasıl olacak bilmiyorum.

halbuki diğer herkes baya iyi idare ediyo gibi.

3 küçük şişe sallanıyor:

mabelsfatalfable dedi ki...

Aslında hiçbir neden bulamıyorsan bile "Mutlu" olabilirsin.
Çevrendekilere bakarak da olabilirsin sanırım, ben öyle yapıyorum.
Oluyor da sanırım.

Neyse, kendimi kandırıyorum işte, mutlu olursun umarım. Sadece yazmak istedim.

Büşra Mutlu dedi ki...

mutluluktan kastım anlık bi şey değil, daha büyük, daha arka planda bi şeyden bahsediyorum. daha çok "tatmin" aslında. o da olmuyo yani. ama teşekkür ederim tabii dileğin için :)

mabelsfatalfable dedi ki...

Emeklerinin karşılığını alamamaktan, yapmayı isteyip yapamadıklarından ya da gerçekleştiremediğin hayallerinden vs. kaynaklanıyor olabilir bu tatminsizlik aslında, ben de bu konuda başarılı sayılmam pek. O yüzden ne söylersem söyleyeyim dediklerimle beraber havada kalacağım maalesef.

Bazen uygun şartları yoktan var edemiyoruz, imkan, koşullar uygun olmadığından, ya da imkansızlık varolduğundan yapamıyoruz bazı şeyleri.

Neyse, havada kaldım işte.
Sıkma canını, boş yere.