A hole on the toilet wall: Etkilenmedim

Sayfalar

oh my çok çılgın!

19 Eylül 2013 Perşembe

Etkilenmedim



Dürüst olmam gerekirse baktığım her yerde dijital, dijital, mobil, internet, mobil, internet, pazarlama, dijital, mobil, internet, pazarlama görmekten biraz tiksindim. Afedersiniz ama sektörünüzü sikeyim arkadaşlar, azıcık susun ulan. Canına yandığımın ülkesinde herkes fikir önderi.

Erkeklerle daha iyi anlaşan kızla kızlarla anlaşamayan kız arasında dev gibi bir fark var. Erkeklerle daha iyi anlaşan kızsan eğlenceli muhabbetten anlıyorsun demektir. Kızlarla anlaşamayan kızın durumuysa bambaşka. "Erkeklerle çok iyiyim ama kızlar bana iğrenç davranıyö" diyen kızların %96'sının eline koluna sahip olamayan, kanka ayağına elalemin sevgililerine yardıran tipler olduğunu bizzat ben gözlemlemiş bulunuyorum ki "so 2009" demeyeceğinizi bilsem o destekleyecek bir milyon kişiyi toplamaya çıkarım.

Sonuç olarak bu senenin olayı contemporary art diyorsunuz yani. Umarım bienal bedava olduğu için demiyorsunuz :(

0 küçük şişe sallanıyor: