A hole on the toilet wall: Oranjjj

Sayfalar

oh my çok çılgın!

14 Ekim 2013 Pazartesi

Oranjjj



Hallö,

Bu blog postu 10 günlük bayram tatilini fırsat bilip allahsızca ödev dayayan bütün hocalarıma adıyorum. Teşekkürler çocuklar.

Herkese oluyor mu bilmiyorum ama hayatın bir noktasında inanın çevresindeki herkes seks konuşuyor oluyor. Onu fark edip mümkün olduğunca hızla uzaklaşmak lazımmış. Ciddiyim, o kadar huzursuz edici başka bir şey yok şu hayatta. Mezhep genişliğiyle ilinitili kaygılar değil bahsettiğim. Çevrendeki herkesin sürekli bir birilerini kaldırma telaşı içerisinde olması seni de yoruyor. Kısacası detoksa girdim, bir süre buralarda seks şakası bile yapılmıyor.

Orange is The New Black'e başladım, çoğiyi.

Aslında bambaşka bir şey söyleyemeye gelmiştim ama unuttum. Neyse artık, bir dahakine.

0 küçük şişe sallanıyor: