A hole on the toilet wall: Pozitif

Sayfalar

oh my çok çılgın!

30 Ocak 2014 Perşembe

Pozitif

Şu hayatta zamanımı harcamasına en çok sinir olduğum insan grubu, kendisinden yapması beklenen şeyi henüz yapmayı denemeden "Nasıl yapıcam ben bunu?" diye soranlar. Hayatınız boyunca öğrendiğiniz her yeni şeyi anneniz babanız elinizden tutarak mı öğretti çocuklar? İnsan hiç mi deneyip yanılmaz ulan? 20'li yaşlarında bir insanın çıkıp bana, düz, baya dümdüz insan için yapılmış bir teknolojik ürünü kullanamıyorum demesini kabullenemiyorum. Hele bununla gurur duyanlar var ki onlara gerçekten çok fena laflar hazırladım.

Evet az önce çok spesifik bir insana kızıp, oradan genelledim. Bi sakıncası mı var? Hmm?

Fantastik şeyler oluyor. Hani insan bazen cidden hayret ediyor. Mevzuyu açıklayamam ve fakat "İki sene önce neredeydiniz?" diye sormak istediğim bazı durumlar mevzu bahis oldu.

Deli gibi The L Word izliyorum. Üçüncü sezon ortaları, Shane hala mükemmel. (Ölene kadar kendisinden bahsetmek istiyorum)

Pfffh yarın sabah yine 7'de alarm çalacak.

0 küçük şişe sallanıyor: