A hole on the toilet wall: eöff beah..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

11 Mart 2008 Salı

eöff beah..

aman ne kadar da çok sıkıldı benm bu canım yaa..
emre yüzünden müzik dinleyemiyorum..
1.5 saat müziksiz pc başında oturmak gerçekten acı veriyomuş şu an bunu farkettim..
patlıycam sıkıntıdan..
aslında yapıcak da büssürü ödev flan var ama kim uğraşcak şimdi..

ayrıca burdan didiye seslenmek istiyorum öyle güzel güzel hikayemsi şiirimsi edebi şeyler yazarak beni deli etme.. biz yazamıyoruz diye mi bütün bunlar? melek kanatlarıydı, yeşil gözlerdi, melekti canımdı.. al bende yazıyorum şuan:


bi kuş gördüm geçen gün camda
belli ki yavrulamış bizim damda
sordum ne işin var senin burda
yok dedi bi arkadaşa bakıp çıkıcam zaten dedi...


geçen gün rastladım bi arkadaşa yolda
dedi şu günlerde elim biraz darda
aslında bi iş teklifi de vardı da
potansiyelini açığa çıkartamazmış orda öyle dedi..


bu kadar saçmaladıktan sonra

yahahhhahahahhayyyy
yahahhhahaahhhaaayyyyy
yahahhhahahahahahahayyyyyyyyyyy
benim adım çalı kuuuuğşu..

diyor burda size veda ediyorum..
yarın aynı saatte aholeonthetoiletwall.blogspot.com'da buluşmak üzere..
sağlıcakla kalın (bkz:. defne samyeli stayl)


üye olamaynlar da yorum yazabiliyo korkak alıştırmayın elinizi hade canım xD

2 küçük şişe sallanıyor:

just minerva dedi ki...

büşü manyak mısın nesin xD yarıldım burda resmen xD yhaahahahahhhahhayyy xD

**bushu** dedi ki...

eee bizde öyle xD