A hole on the toilet wall: yine otobüs xD

Sayfalar

oh my çok çılgın!

8 Nisan 2008 Salı

yine otobüs xD

evet iki gün arka arkaya otobüslerden bahsetmiş olucam xD
ama bu sefer konum tam olarak otobüs değil,
otobüsde gördüğüm çocuk xD
anlatıyorum efendim..
şimdi otobüse (76E) bindim üst kat sol tarafa oturdum.. oönden üçüncü sıradayım..
en önde de bi çocuk var, görüyorum
aslında göremiyorum xD
yani şöyle ki çocuğun önce sadece kafasının tepesini görebildim..
böyle kumral uzun saçları vardı..
sonra o saçları düzeltmek için ellerini kaldırdı ve ellerini gördüm..
ama elleri ciiidden çok güzeldi..
bu kadar, çocuğu bi tek bu kadar görebildim.. kafası ve elleri yani bilek filanda xD
ama gelene kadar kendisini dikizledim çırpındım yani bu insanı görmeliyim..
çok tatlı biri var kafamda..
sonra durağa gelmeden biraz önce çocuk bi sebepten yana döndü ve yanağını gördüm...
kocaman yanakları vardı.. böyle pürüzsüz bi cilt filan..
sonra dedim "anam bu bebek suratlı çıkıcak yaa.."
ama öyle çıkmasını hiç istememiştim..
ve durağa geldiğimde inmek için ayağa kalkınca, çocuğun suratını görebileceğim halde özellikle bakmadım ki çocuk hayal ettiğim gibi kalabilsin..
çocuğun bebek suratlı çıkmasına dayanamazdım çünkü xD xD



bi de bugün eve dönüş yolunda 1984 nihayet bitti..
çooook güzel arkadaşım herkes okusun..

0 küçük şişe sallanıyor: